  • Data: 2006-08-08 14:14:03
    Temat: Re: jak jest z progiem 10.000 Euro - czy teraz go nie ma?
    Od: "H5N1" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    t wrote:

    > Ja w 2004 w grudniu mialem jedna umowe - i zostalo mi kolo 3000 limitu.
    > Cudem umowa byla na trochę mniej.

    absurd całkowity. jednym slowem, gdybys podpisal umowe w styczniu -
    nie zaplacilbys podatku, podpisujac w grudniu - placisz. i jak przy
    takich przepisach byc uczciwym podatnikiem?

    wracajac do sposobu obliczania momentu rozpoczecia dzialalnosci w ciagu
    roku - chyba jednak decyduje data podpisania umowy?
    tutaj ( http://vat.pl/pages/i/175.php ) piszą:
    Bierze się pod uwagę okres od dnia dokonania pierwszej transakcji
    sprzedaży lub świadczenia usługi do ostatniego dnia roku
    podatkowego.

    "(lub) od dnia świadczenia usługi" - zazwyczaj świadczenie
    rozpoczyna się wraz z podpisaniem umowy, zapewne.