  • Data: 2006-11-09 00:31:00
    Temat: Re: jak ksi?gujecie w KPiR op?aty i prowizje bankowe?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Nov 2006, gonia wrote:

    [...korekta przychodu...]
    > Tak mówi ustawa podatkowa, ustawa o rachunkowości widzi jedynie jedynie
    > powstający z tego tytułu koszt albo przychód, i zapewniam , że w księgach
    > handlowych jest to co prawda do przeprowadzenia, ale może byc bardzo trudne,

    Nie mam pojęcia :)
    Ale dla podatku tak ma wyjść i już.
    I na KPiR nie widzę problemu - DW na ujemny przychód...

    > Ale przypominam , że wcześniej:

    ...również wcześniej napisałem że JEST problem, bo w tym zakresie
    rozporządzenie o KPiR jest niekonstytucjne.

    > Poza tym powstają jeszcze róznice od środków własnych na rachunkach
    > bankowych, i tutaj juz nie możesz podatkowo dojść, czy dotyczą one przychodów
    > czy kosztów,
    > więc rachunkowe jedne będą stanowiły przychód, drugie koszt,

    Zgoda. Z wnioskiem j.w. - rozporządzenie nie moze uchylać przepisów
    ustawy...

    > Co nie zmienia faktu, że bez względu na to,jak zaksięgujesz te różnice,
    > wyjdzie ci podatkowo na jedno,

    Zgoda :)
    Idzie tylko o to, ujemny przychód to nic dziwnego :)
    Oprócz oczywiscie problemu z DW jako takimi. A raczej ministrem finansów
    i owym rozporządzeniem...

    pzdr, Gotfryd