eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4... › Re: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4...
  • Data: 2002-06-20 09:54:23
    Temat: Re: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4...
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    napisał w wiadomości news:aes1hs$66b$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Dużo faktur dostajesz? Ja około 100 w miesiącu. To prawie
    standartowy nadruk
    > lub pieczątka. O odsetkach za nieterminowość to w 70%. Oczywiście
    nikt tego
    > nie stosuje. Czasami też są pieczątki czerwone np "Terminów
    płatności
    > pilnujemy my-Burgel Inkasso". W niczym to mi nie przeszkadza,
    odsetek mi
    > nikt nigdy nie naliczał, a często nawet nie wiem czy płacę
    windykatorowi czy
    > przedstawicielowi hurtowni. Po prostu wystawia KP i idzie.

    Generalnie nie, ale to wynikało ze specyfiki prowadzonej firmy -
    bardzo ograniczony rynek w kraju (max. 20 potencjalnych odbiorców) i
    ograniczony rynek podstawowych surowców. W większości wypadków nie
    musiałem pisać o nieteminowych zapłatach bo takich nie było (wcześniej
    w umowie zastrzegałem, że wydanie następnej partii towaru uzależnione
    jest od braku zaległości) lub po prostu płacili w terminie. Podobnie
    miałem z dostawcami. Niestety, jakieś 4 lata temu mechanizm ten zaczął
    się psuć, no i skończyło się.

    > Mogą być grzeczni i grzeczniejsi ;))

    To prawda, Ci z którymi miałem (nie)przyjemność się spotkać byli w
    kategorii "grzeczni inaczej" -. no nie tak do końca. Ale to już NTG.

    Kotewka
    k...@w...pl