    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak skorygować ZUS DRA wysłany Płatnikiem?
    Date: Sat, 10 Jul 2004 12:23:19 +0200

    PawełJ pisze:

    > Użytkownik "Newmen " <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 062004
    > Wysłac jeszcze raz 01 062004 bo do zus nie dotarła
    > Ale musisz wysłać jeszcze raz ale z identyfikatorem 02042004 czyli jako
    > korekta
    >
    > --
    > PawełJ

    Mysle, ze mila Pani w ZUS wiedzialaby lepiej ALE ...
    Chyba sie mylisz...

    Do ZUS nie zostala wyslana deklaracja 01 04 2004
    dlatego WG MNIE wlasnie ja nalezy wyslac,
    bo CO wlasciwie jest do korygowania ?

    (wlasnie jestem na etapie wysylania takich deklaracji bo MOJE
    mile panie w ZUS nie wiedza dlaczwgo system "zle sklonowal",
    a ja potrzebuje zaswiadczenie "o niemaniu zaleglosci"
    Wiec na prosbe milych pan w ZUSS robie takie deklaracje i z takimi numerami
    jak sobie zycza)

    Boguslaw