  • Data: 2009-03-26 11:27:32
    Temat: Re: jak sprzedac element zestawu osobno
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-03-2009 o 12:21:22 1603 AD <A...@o...mofnet.gov.pl> napisał(a):

    > Moi zdaniem to nie problem sprzedwacy jakiego kto? bedzie systemu u?ywa?, i
    > niekoniecznie musibyae on kupiony u niego. Moze kto? ma w domu windowsa
    > kupionego od innego dostawcy bo mia? taniej. Wed?ug mnie system nie powinien
    > mieae tutaj nic do rzeczy, ale bardzo mo?liwe ze chyba ma.
    > Szukam jakis info na ten temat (kipesko mi idzie), bo sie zastanawiam czy
    > sie nie odwo?aae od decyzji.

    Chodzi o to że wg "niektórych"(*) komputer musi byc wyposażony w OS
    żeby był ŚT. Także jeśli ten komputer nie miał w papierach żadnego OS
    (czy to zakupionego razem, czy osobno, czy darmowego), to babsztyl
    mógł się doczepić (inna sprawa czy słusznie).

    (*) Np wg mojego doradcy podatkowego który wg tego co mi mówił
    ćwiczył to w praktyce, z WSA włącznie. Z kolei Gotfryd czy Maddy
    uznają że OS to WNiP i nie ma nic wspólnego z ŚT - czytając
    literalnie przepisy IMO mają rację. Także jeśli kwota jest warta zachodu
    to chyba warto znaleźć jakiegoś doradcę który zna ten problem z praktyki.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek