eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak teraz (po 2014.04.01) opłaca się kupować samochód? › Re: jak teraz (po 2014.04.01) opłaca się kupować samochód?
  • Data: 2014-07-04 13:20:38
    Temat: Re: jak teraz (po 2014.04.01) opłaca się kupować samochód?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2014, anacron wrote:

    > A ja się o nic nie pytam poza zgodą na wypłatę odszkodowania przy
    > naprawie z polisy. Nie pytam, bo nie muszę,

    Możesz pro publico bono wskazać link do OWU, w którym "pozwalają
    na wszystko"?
    Bo to w tę stronę działa, nie na odwrót.
    Leasingobiorca "prawie na wszystko" potrzebuje zgody z mocy przepisów,
    poza "używaniem i pobieraniem pożytków w sposób ujęty w umowie".
    KC art.709 z indeksami.
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6602
    ,20090101,umowa-leasingu.html
    709[10], 709[12], to konkretnie "swap silnika" czy pożyczenie szwagrowi,
    o czym zdaje się wspomniano.

    W to że nie pytasz akurat wierzę, chyba każdemu zdarzyło się naruszyć
    przepisy prawa :> (tudzież umowy), ale to nie znaczy, że Ci wolno.

    > więc nie wiem, o co Ci chodzi. Leassing mam w WBK

    Tu?
    http://leasing24.pl/oferta/leasing-samochodow-osobow
    ych-i-dostawczych/leasing-samochodow-osobowych-i-dos
    tawczych.html#tab_jak_zamowic

    Na dzień dobry, nie widzę OWU :D
    "tajne/poufne pan podpisze na miejscu"?

    pzdr, Gotfryd