    From: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak udowodnic US ze mieszkam tu gdzie mieszkam?
    Date: Tue, 06 Jun 2006 14:00:35 GMT

    Uzytkownik <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:1149601013.518788.222840@h76g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > Witam,
    > Po 3 latach US sprawdza czy mam prawo do ulgi od darowizny art16.
    > Owszem mieszkam w darowanym mieszkaniu tylko nie jestem tu zameldowany.
    > Zameldowany jestem ciagle u rodzicow. Jak moge udowodnic US ze
    > faktycznie zamieszkuje pod adresem A a nie pod adresem X gdzie ciagle
    > mam meldunek?

    IHMO nie ma jak udowodnic "papierowo", w moim wypadku US akceptwal tylko
    staly meldunek ,lub czasowy potwierdzony dokumentem o zameldowaniu.

    > Kolejne pytanie - wszedzie posluguje sie adresem
    > zameldowania a nie zamieszkania , takze na PITach podawalem adres
    > zameldowania- czy za takie niedopatrzenie?? moze falszowanie danych???
    > grozi mi postepowanie skarbowe???Jakies kary za brak akutalizacji
    > NIP3????

    Nie ma zbytnio co aktualizowac bo faktycznego meldunku nie ma,wiec NIP 3
    tutaj nie jest potrzebny ,natomiast mieszkasz na "dziko" i tak sobie mysle
    (nie wiem jaki duze konsekwencje takiego pomieszkiwania)czy dobrze bedzie
    sie tego trzymac,ale chetnie pocztam co Inni mysla:)

    >Meldunku nie zmienialem ze wzgledow praktycznych , tym
    > bardziej ze adres A i adres B sa w tym samym miescie.
    No i sie namieszalo::(

    pozdrawiam ania