Data: 2003-02-17 09:29:36
Temat: Re: jak w zeznaniu rocznym odliczyć fundusz pracy?
Od: "MAX" <m...@p...onet.pl>

> Dlaczego?
> Nie ma przepisu wyłączającego FP z kosztów. W jakiejkolwiek formie.

No tak, ale powiedziano mi kiedys, że nie można wrzucać do kosztów składek
ZUS jednej osoby, gdy druga osoba będąca gdzie indziej na etacie, nie płaci
składek ub. społecznych.. bo KUP są firmy (wspólne dla obu właścicielu
spółki)... ja wiem, że jak by to była firma jednoosobowa, to nie ma żadnego
problemu z wrzuceniem tego w KUP....;)

a zakładając, że mimo wszystko mógłbym to wrzucić w KUP, to czy mogę
wszystkie składki od początku roku wpuścić na jednym dowodzie wewnętrznym w
grudniu?

Andrzej K.