    From: "Henryk" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak wykazać dochody w PIT?
    Date: Sat, 3 Dec 2011 23:59:58 +0100

    On 12/3/2011 11:30 AM, witek wrote:

    > czyli jest. cele dowodowe to zupełnie inna sprawa.

    teoretycznie tylko jest, praktycznie nie ma, bo jak udowodnisz że była, albo
    jaka była?
    ja powiem tak on tak i co?

    > pit-11? oczywiscie ze pracodawca. chyba, ze jestes ksiegowym.

    o co chodzi z tym księgowym?
    czyli że pit11 mogę sam wypełnić?

    > pit-37 wypełniasz wg własnej wiedzy, tak jak ci sie widzi.
    > czyli liczysz ile zarobiłeś i tyle wpisujesz.
    > W miejscu zaliczek wpisujesz zero, bo nie masz żadnej informacji, że
    > jakiekolwiek zaliczki zostały odprowadzone, a tylko faktycznie
    > odprowadzone zaliczki możesz wykazac w pit.

    ok, dzięki za informację, ale jesteś pewien z tymi zerami?
    jeśli będą zera to co US i ZUS na to?

    > w zasadzie tu US cie moze kopnac w d...., bo to twoim
    >obowiazkiem jest ustalic jaka forme umowy o prace
    >posiadasz i nalezało sie za to zabrać dawno dawno temu.

    jakim moim? zdajesię że KP nakłada obowiązek na pracodawcy przedstawienie
    umowy w formie pisemnej, nie wiem jak jest ze zleceniodawcami,
    zresztą już pisałem, znajomy się o umowy upominał, więcej zrobić nie może,
    bo nie może nikogo zmusić, prawda?

    jakie odsetki, niby od czego?