  • Data: 2011-12-10 11:26:03
    Temat: Re: jak wykazać dochody w PIT?
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/10/2011 12:02 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Poprzez wpisanie we właściwą rubrykę.
    > W jednych są przychody z pracy, w innych (rubrykach) przychodzy
    > z umów wykonywanych osobiście i tak dalej.

    faktycznie, jest odpowiednia rubryka, ale jak nie ma umowy to jaką rubrykę
    powinien wypełnić i jaki składki w tej rubryce?

    > Napisałem - chodzi o nie ujawnioną przed US.
    > Brak zaliczek, brak deklaracji.

    no ale piszesz tak jakby to pracownik miał obowiązek odprowadzeć składki, to
    że pracodawca ich nie płaci to jego problem, pracownik chce poprawnie
    wypełnić PITa, jak ma to zrobić?