  • Data: 2004-05-24 05:59:29
    Temat: Re: ... jak zakonczyc DG ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 May 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ A tyle tu kiedys na grupie pisano, ze nie ma czegos takiego

    ...a może nawet więcej było na .prawo :)

    >+ jak zawieszenie dzialalnosci, ze jest to pol-legalny wymysl,

    Sprawa jest prosta: nikt nie pofatygował się z podaniem przepisu
    który na taki manewr pozwala. I chodzi o przepis obowiązujący
    wobec ZUSu a nie podatków !
    To że ZUS żąda danych "podatkowych" bazuje pewnie na "przesłankach" :]
    Formalnie w ustawie jest jedynie odwołanie do "działalności
    gospodarczej", zaś przepisy tejże "działalności" dotyczące zawieszania
    AFAIK nie przewidują.

    >+ choc wiele osob tak robi.

    Ano robi.

    >+ Temat zaczyna mnie niestety osobiscie dotyczyc

    Ech... :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)