  • 1. Data: 2003-08-28 12:33:11
    Temat: jak zaksiegowac?
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    Witam,

    jak zaksiegowac powinienem fakture korygujaca jedynie VAT, jesli prowadze
    KPiR?
    Kosztu jako takiego z niej juz nie mam - byl rozliczony w miesiacu
    rozliczania faktury korygowanej. Wiec w KPiR wpisuje wartosc 0 (bo kosztu
    drugi raz nie moge rozliczyc), a kwota pojawia sie jedynie w rejestrze VAT?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-08-28 12:44:09
    Temat: Re: jak zaksiegowac?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczania faktury korygowanej. Wiec w KPiR wpisuje wartosc 0 (bo kosztu
    > drugi raz nie moge rozliczyc), a kwota pojawia sie jedynie w rejestrze
    -------------------------------
    Dla mie twóje pytanie jest niezrozumiałe a jak ty wpisujesz w koszty nie
    faktura ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-08-28 12:46:42
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    > Dla mie twóje pytanie jest niezrozumiałe a jak ty wpisujesz w koszty nie
    > faktura ?
    > Wiola
    Szczerze mowiac - ja tez nie rozumiem Twojego pytania - gdybys uzyla znakow
    przystankowych moze byloby latwiej...
    OK, inaczej: czy w KPiR ksiegowac powinienem rożnice netto pomiedzy faktura
    korygowana i korygujaca (wynoszaca w rzeczywistosci 0), czy to sobie
    odpuszczam i tworze jedynie wpis w rejestrze VAT (pozostale zakupy -
    korekty).

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2003-08-28 12:48:30
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > VAT?
    > -------------------------------
    > Dla mie twóje pytanie jest niezrozumiałe a jak ty wpisujesz w koszty nie

    Uzytkownikowi chodzi o to, ze faktura jest juz zaksiegowana i teraz dostaje
    korekte
    jedynie korygujaca VAT.....wiec kwota netto korekty jest zero...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-08-28 13:04:28
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > korygowana i korygujaca (wynoszaca w rzeczywistosci 0), czy to sobie
    > odpuszczam i tworze jedynie wpis w rejestrze VAT (pozostale zakupy -
    -------------------------
    To już chyba zmęczenie sorry za głupie pytanie to ja nie doczytałam
    pytania.Jesli tylko korekta Vat to tylko wpisujesz do rejestru Vat jesteś
    oczywiście płatnikem Vat.
    Pozdrawiam Wiola

  • 6. Data: 2003-08-28 13:14:47
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    > To już chyba zmęczenie sorry za głupie pytanie to ja nie doczytałam
    > pytania.Jesli tylko korekta Vat to tylko wpisujesz do rejestru Vat jesteś
    > oczywiście płatnikem Vat.

    VATmanem oczywiscie jestem :)
    To, ze w rejestrze VAT zamieszczam korekte VAT - wiem (o czym, BTW,
    napisalem w poprzednim poscie), ale czy poza tym wpisuje w KPiR kwote netto
    0?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2003-08-28 13:27:27
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > To, ze w rejestrze VAT zamieszczam korekte VAT - wiem (o czym, BTW,
    > napisalem w poprzednim poscie), ale czy poza tym wpisuje w KPiR kwote
    Nie widze takiej potrzeby .Poczekaj jak mnie nikt nie sprostuje to znaczy że
    inni też tak myślą.
    Wiola

  • 8. Data: 2003-08-28 16:31:46
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>