  • 1. Data: 2003-08-28 11:20:46
    Temat: Zagubiona faktura..
    Od: "Adam" <n...@W...pl>

    Witam,
    Znalazlem fakture -- koszty.
    Czy musze wysylac korekte VAt7
    Czy tez moge ja rozliczyc w nastepnej deklaracji (chodzi o fakture
    z zeszlego miesiaca)?
    Pozdrawioam
    Adam

  • 2. Data: 2003-08-28 12:13:19
    Temat: Re: Zagubiona faktura..
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Adam wrote:

    > Znalazlem fakture -- koszty.
    > Czy musze wysylac korekte VAt7
    > Czy tez moge ja rozliczyc w nastepnej deklaracji (chodzi o fakture
    > z zeszlego miesiaca)?

    Jeśli nie jest to żadna faktura "specjalna" (telefon, prąd etc) to
    spokojnie możesz rozliczyć w następnym miesiącu po otrzymaniu

  • 3. Data: 2003-08-28 13:07:51
    Od: "Adam" <n...@a...pl>

    > Jeśli nie jest to żadna faktura "specjalna" (telefon, prąd etc) to
    > spokojnie możesz rozliczyć w następnym miesiącu po otrzymaniu

    A co to faktura specjalna?:)
    Adam

  • 4. Data: 2003-08-28 15:09:52
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <n...@a...pl> napisał
    > A co to faktura specjalna?:)
    > Adam

    Re : A to taka, przy której datą jej otrzymania jest termin zapłaty (to taki
    jeden ze sposobów fiskusa zamiatania śmieci pod dywan). A więc jak
    otrzymałeś taką fakturę 20 lipca i termin jej płatności wypada 20 sierpnia,
    to nie możesz ująć jej w zestawieniu VAT-u naliczonego za lipiec, tylko za
    sierpień. A więc fiskus przesuwa sobie "obciążenie" tym VAT-em o miesiąc.
    AR

  • 5. Data: 2003-08-28 15:16:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2003, Adam wrote:

    >+ > Jeśli nie jest to żadna faktura "specjalna" (telefon, prąd etc) to
    >+ > spokojnie możesz rozliczyć w następnym miesiącu po otrzymaniu
    >+
    >+ A co to faktura specjalna?:)

    ...taka dla której są specjalne przepisy o sposobach rozliczania
    kosztów i/lub VATu :]
    Przykładowo:
    - z napisami "MP" obok VAT
    - za media (jak wyżej zapodano)

    Niestety, konieczność szukania w przepisach spoczywa na
    podatniku :(

    pozdrowienia, Gotfryd