  • Data: 2005-02-17 11:54:17
    Temat: Re: jak zatrudnić księgową?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello du,

    > Że co proszę? Słownik słownik słownik słownik słownik...że się wykręcam?

    Nie. Że na żądanie podania konkretnego przepisu odpisałeś 'jesteś
    głupia i masz śmierdzące nogi'.

    > Po prostu nie chce mi się już na ten temat rozmawiać. Zmęczyłem się tą
    > cała dyskusją. Nie mam ochoty się dalej opluwać, nie bawi mnie to.

    Na razie oplułeś Magdę. Ale - skoro tak to odczuwasz - widocznie
    resztki sumienia posiadasz.

    [...]

    > oryginator tego wątku już wybrał inne rozwiązanie więc możemy podjąć
    > dyskusję kiedy indziej, kiedy atmosfera się oczyści,

    Puszczasz bąka i czekasz na oczyszczenie atmosfery? Może jednak
    należało wyjść do toalety i tam sobie popuścić?

    [...]

    Disclaimer: siedzę na tej grupie nie od wczoraj i znam humory Magdy.
    Mi też zdarzało się obrywać odłamkami jej P.M.S. Ale jednak wolę
    puszczać bąki w toalecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl