  • 1. Data: 2002-01-16 20:57:39
    Temat: jaka kara za VAT7?
    Od: "Szymar" <s...@s...prv.pl>

    Witam.

    Jaka jest kara za niezłożenie deklaracji VAT-7?

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-01-16 23:40:03
    Temat: Re: jaka kara za VAT7?
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Szymar" <s...@s...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Jaka jest kara za niezłożenie deklaracji VAT-7?
    >
    > Mariusz

    Kiedyś zapłaciłem 100 zł za spóźnienie deklaracji o 1 dzień. (zapłata
    podatku była w terminie)
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-01-17 14:09:22
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    W przypadku niezłożenia deklaracji vat w terminie podatnik traci prawo do
    odliczenia vat za zakupione materiały i towary (art 19 ust.3b ust. o vat).
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-01-17 23:50:31
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

    > W przypadku niezłożenia deklaracji vat w terminie podatnik traci prawo do
    > odliczenia vat za zakupione materiały i towary (art 19 ust.3b ust. o vat).
    > Pozdrawiam
    Kiedys to byla obowiazujaca interpretacja, ale teraz jak slysze mandat stal
    sie normalna praktyka.
    Pozdrawiam,
    Marek