  • 1. Data: 2002-01-16 21:13:35
    Temat: ulga budowlana - odliczanie kosztow w kolejnych latach
    Od: Radoslaw Zabawa <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie, rozpoczalem budowe mieszkania u developera
    w roku 2000. Z tego co wycztytalem koszty budowy moge
    odliczac bezterminowo. Czy bezterminowo oznacza ze jesli
    calosc kosztow ponioslem w latach 2000-2001 a na nie, 'nie starczylo'
    ulgi budowlanej, to na podstawie dowodow tych wydatkow,
    moge dalej odliczac w latach kolejnych? Kiedy w istocie rzeczy
    juz wszystko mam zaplacone.

    Czy tez odliczenie moze byc stosowane tylko na podstawie kosztow
    poniesionych w tym samym roku, w ktorym stosuje sie to odliczenie?

    Pozdrawiam
    R.
    --

    -- * Efekty synergiczne biologii i transcendencji sa dla mnie nie pojete *--