    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jaka książka?
    Date: Wed, 18 Jan 2006 11:34:11 +0100

    Andrzej Kmicic wrote:

    > Proszę o pomoc , jaką mam stosować książkę "Ew.Vat Nab. Towarów i
    > Usług" w prowadzeniu działalności gospodarczej Vu 11 czy Vu 7 , różnią
    > się nie tylko
    > kolorem ale też rozpisanym wewnątrz Vatem .Dziękuję

    A skąd my mamy wiedzieć co to jest i jak wygląda Vu 7 czy 11? To są
    nazwy nadane pzrez jakiegoś producenta tego druczka. Masz stosowac taką
    ewidencję żebyś był na jej podstawie w stanie wypełnić deklarację VAT i
    zapłacić należny podatek. A jaką działalność prowadzisz, jakie są u
    ciebie elementy wpływające na bardziej lub mniej typowy sposób
    opodatkowania, czy prowadzisz import lub WNT to ty wiesz najlepiej.