  • 1. Data: 2006-01-18 10:20:39
    Temat: jaka książka?
    Od: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc , jaką mam stosować książkę "Ew.Vat Nab. Towarów i Usług" w
    prowadzeniu działalności gospodarczej Vu 11 czy Vu 7 , różnią się nie tylko
    kolorem ale też rozpisanym wewnątrz Vatem .Dziękuję

    --

    Andrzej Kmicic

  • 2. Data: 2006-01-18 10:34:11
    Temat: Re: jaka książka?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Andrzej Kmicic wrote:

> [...]
    > się nie tylko
    > kolorem ale też rozpisanym wewnątrz Vatem .Dziękuję

    A skąd my mamy wiedzieć co to jest i jak wygląda Vu 7 czy 11? To są
    nazwy nadane pzrez jakiegoś producenta tego druczka. Masz stosowac taką
    ewidencję żebyś był na jej podstawie w stanie wypełnić deklarację VAT i
    zapłacić należny podatek. A jaką działalność prowadzisz, jakie są u
    ciebie elementy wpływające na bardziej lub mniej typowy sposób
    opodatkowania, czy prowadzisz import lub WNT to ty wiesz najlepiej.