  • Data: 2010-11-08 10:16:47
    Temat: Re: jaka stawka ryczałt i sprzedaż poprzez premium SMS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Nov 2010, zlotowinfo wrote:

    > dużo tego ;p
    >
    > to ostatecznie obydwie metody sprzedaży na 8,50%?

    No właśnie mi nie chce taka wersja wyjść nijak.
    Zastrzegam, że nie wiem jaka jest "praktyka US", ale mi wychodzi
    albo 3% "sprzedaż praw" albo 17% (czy tam 20%) "pośrednictwo".
    Usługi, które są *pośrednictwem* są opodatkowane wysokim ryczałtem,
    a z opisu mi wyszło że Ty chcesz sprzedawać *nie swoje* "towary
    wirtualne" - czyli właśnie pośredniczyć, jak źle zrozumiałem
    to przepraszam.

    > czy jeszcze poszukać jakiegoś doradcy?

    IMVHO - poszukać. W wersji "odpowiedź na papierze".

    pzdr, Gotfryd