  • 1. Data: 2003-03-07 10:09:13
    Temat: jaki pit...?
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    Witam

    jaki pit powinienem zlozyc za osobe ktora zatrudnilem w 2002 r. na umowe
    zlecenie (to bylo jej jedyne wynagrodzenie) i do kiedy?
    Taki sam pit daje tej osobie?

    Chris

  • 2. Data: 2003-03-07 12:46:20
    Temat: Re: jaki pit...?
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    Użytkownik "Chris" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jaki pit powinienem zlozyc za osobe ktora zatrudnilem w 2002 r. na umowe
    > zlecenie (to bylo jej jedyne wynagrodzenie) i do kiedy?

    PIT 8b, jeden sobie,drugi tej osobie,trzeci dla US wlasciwego ze wzgledu na
    miejsce zamieszkania zleceniobiorcy. Terminy dostarczenia sa na PIT-ie

  • 3. Data: 2003-03-07 14:07:09
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    > PIT 8b, jeden sobie,drugi tej osobie,trzeci dla US wlasciwego ze wzgledu
    na
    > miejsce zamieszkania zleceniobiorcy. Terminy dostarczenia sa na PIT-ie

    do 31 stycznia??????
    a ja nie zlozylem, mowili mi, ze do konca marca!!
    co mam teraz zrobic?

  • 4. Data: 2003-03-07 14:11:56
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > na
    > >

    > do 31 stycznia??????
    > a ja nie zlozylem, mowili mi, ze do konca marca!!
    > co mam teraz zrobic?
    ------------------------
    Z tego co pamiętam to termin sporządzenia do końca Lutego a doręczenia 15
    Marca( to napewno bo mam PIT przed sobą)
    Wiola

  • 5. Data: 2003-03-07 14:12:59
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    > ------------------------
    > Z tego co pamiętam to termin sporządzenia do końca Lutego a doręczenia 15
    > Marca( to napewno bo mam PIT przed sobą)
    > Wiola

    8b? ja tez mam, ze strony min. fin. i jest napisane "do dnia 31 stycznia
    roku nastepujacego po roku opdatkowym..."

    do urzedu juz nie moge sie dodzwonic, po 15

  • 6. Data: 2003-03-07 14:19:06
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    > Data 31 stycznia obowiązuje od tego roku w znaczeniu rozliczenia za ten
    rok.
    > Za rok 2002 do 15 marca.
    > Kasia

    uffff

    a czy moge na nowym druku zlozyc?

  • 7. Data: 2003-03-07 14:19:38
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

  • 8. Data: 2003-03-07 14:20:01
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Chris" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 8b? ja tez mam, ze strony min. fin. i jest napisane "do dnia 31 stycznia
    > roku nastepujacego po roku opdatkowym..."
    >
    > do urzedu juz nie moge sie dodzwonic, po 15
    ------------------------------
    To masz te które będą za rok 2003 a ty wypełniasz za 2002r
    Wiola

  • 9. Data: 2003-03-07 14:24:44
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    Dziekuje za informacje, zadzownie w poniedzialek do us...

    milego weekendu zycze :)

  • 10. Data: 2003-03-07 14:25:21
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    > rok.
    >

    > uffff
    >
    > a czy moge na nowym druku zlozyc?

    A tego nie wiem, bo nie wiem, co się na nich zmieniło w porównaniu z tymi
    poprzednimi. Może zadzwoń spokojnie w poniedziałek do swojego US i zapytaj?
    Kasia