  • 1. Data: 2003-03-07 08:57:51
    Temat: ubezpieczenie chorobowe a zdrowotne
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Hej!

    Do czego właściwie służy ubezpieczenie chorobowe i
    czym się się różni od zdrowotnego? Z punktu widzenia
    osobowy prowadzącej DG.

    pozdr
    R.

  • 2. Data: 2003-03-07 09:25:54
    Temat: Re: ubezpieczenie chorobowe a zdrowotne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 07-03-2003 09:57, Użytkownik Rafal napisał:
    > Hej!
    >
    > Do czego właściwie służy ubezpieczenie chorobowe i
    > czym się się różni od zdrowotnego? Z punktu widzenia
    > osobowy prowadzącej DG.
    Chorobowe jest po to żebys jak zachorujesz nie musiał płacic składek a w
    zamian dostał zasiłek chorobowy.. lub macierzyński :-).

    Jest dobrowolne - jak nie płacisz to nawet jak jestes chory składki na
    ZUS w pełnym wymiarze płacic musisz.

    Co do sensowności chorobowego są rózne zdania, sam musisz wybrac czy Ci
    się opłaca.

    Z zdrowotne jest od tego żebyś mógł do lekarza pójśc "za darmo".
    I zebys za szpital, zabiegi, itp, itd. płacic nie musiał.

    To tak w skrócie. I teoretycznie, (prosze sie nie czepiać tej darmowości!)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-07 12:50:15
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamian dostał zasiłek chorobowy.. lub macierzyński :-).
    > Jest dobrowolne - jak nie płacisz to nawet jak jestes chory składki na
    Nie mam zamiaru chorować we własnej firmie, więc olewam to :)

    > Z zdrowotne jest od tego żebyś mógł do lekarza pójśc "za darmo".
    > I zebys za szpital, zabiegi, itp, itd. płacic nie musiał.
    > To tak w skrócie. I teoretycznie, (prosze sie nie czepiać tej darmowości!)
    OK, o to mi chodziło. Dzięki.

    pozdr
    R.