  • 1. Data: 2004-04-29 16:20:39
    Temat: jaki program w pełnej księgowości?
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    jaki program księgowy polecacie do prowadzenia Spółki z o.o.. Czytałem dość
    dobre opinie nt Programu RAKS. Interesuje mnie program pod DOS.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-04-29 17:03:10
    Temat: Re: jaki program w pełnej księgowości?
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    W znajomych firmach tam gdzie używają RAKSa też go sobie chwalą.

  • 3. Data: 2004-04-29 18:02:56
    Od: Beata <b...@w...pl>

    Jarek wrote:
    > Witam,
    > jaki program księgowy polecacie do prowadzenia Spółki z o.o.. Czytałem dość
    > dobre opinie nt Programu RAKS. Interesuje mnie program pod DOS.

    Symfonia Finanse Księgowość

  • 4. Data: 2004-04-29 18:17:23
    Od: "Spytek" <b...@s...pl>

    Polecam Rewizor Insertu - jest wersja pod DOSa i pod Windowza

  • 5. Data: 2004-04-29 18:27:53
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@n...org> napisał w wiadomości
    > W znajomych firmach tam gdzie używają RAKSa też go sobie chwalą.

    ma syntetykę + 2 poziomy analityk

    czasami to za mało...

    pozdr
    KTP

  • 6. Data: 2004-04-30 04:09:09
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Rewizor 3 Euro!

  • 7. Data: 2004-04-30 06:58:33
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    t003.jasien.net...
> [...]
    dość
    > dobre opinie nt Programu RAKS. Interesuje mnie program pod DOS.

    Ja polecam Księge Handlową CDN-Comarch

    Robert

  • 8. Data: 2004-04-30 12:13:04
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Bardzo dziękuję wszystkim za opinie i sugestie.

    Sredecznie pozdrawiam
    Jarek