  • 1. Data: 2002-10-22 22:41:00
    Temat: Re: jakie dokumnety sa potrzebne przy kupnie komorki na firme ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 22 Oct 2002 12:42:08 -0700, s...@w...pl (Pawel)
    zakodował:

    >Tak ja w temacie. Co musimy okaz aby zakupic telefon komorkowy na firme (swoja) ?

    Myślisz, że to kwestia prawa podatkowego?
    Nie prościej zadzwonić do operatora, u którego chcesz kupić?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 2. Data: 2002-10-23 08:44:19
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    > Myślisz, że to kwestia prawa podatkowego?
    > Nie prościej zadzwonić do operatora, u którego chcesz kupić?

    Tak by było najprościej, bo co operator to obyczaj, ale najczęściej:
    - zaświadczenie o nadaniu REGON
    - zaświadczenie o nadaniu NIP
    - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli
    działalność gospodarcza wykonywana osobiście; jeżeli s.c. to wpisy
    wszystkich wspólników)
    Kasia

  • 3. Data: 2002-10-24 08:58:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli
    > działalność gospodarcza wykonywana osobiście; jeżeli s.c. to wpisy

    To zalezy, czy kupuje Pani telefon na karte, czy wraz z abonamentem

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-10-24 10:15:43
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > To zalezy, czy kupuje Pani telefon na karte, czy wraz z abonamentem
    Fakt. Miałam na myśli z abonamentem. A jeżeli na kartę to w ogóle są jakieś
    dokumenty potrzebne?
    Kasia

  • 5. Data: 2002-10-25 09:42:45
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > firme

    > Fakt. Miałam na myśli z abonamentem. A jeżeli na kartę to w ogóle są

    Mysle, ze zadne, chyba, ze nie pamieta sie NIP-u firmy.

    Boguslaw