  • 1. Data: 2002-10-22 18:46:06
    Temat: posrednictwo-prowizja a podatek VAT
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam,

    Kupiłam mieszkanie na rynku wtórnym korzystając z usług biura
    pośrednictwa nieruchomości.

    Za wykonane zlecenie pośrednik otrzymał wynagrodzenie w wysokości 2 %
    wartości mieszkania.

    Czy istnieje możliwość odliczenia jakiejkolwiek części tej kwoty od
    podatku?

    Oczywiście posiadam fakturę VAT.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-10-22 21:20:19
    Temat: Re: posrednictwo-prowizja a podatek VAT
    Od: "krys" <g...@p...onet.pl>

    tylko poprzez odpisy amortyzacyjne.
    prowizje i inne koszty wchodza przciez do ceny nabycia.
    poczytaj szesnstke w ustawie o CIT.
    a vat z faktury odliczasz jak od zakupow inwestycyjnych.

    krys