  • 1. Data: 2002-10-22 21:33:05
    Temat: ZUS-umorzenie zadłużenia
    Od: "Jarek" <w...@w...com.pl>

    Witam,
    słyszałem ostatnio w TV, że do połowy przyszłego miesiąca Urzędy Skarbowe
    mają rozpatrywać składane wnioski firm o umorzenie zaległych i
    niezapłaconych podatków i składek ZUS. Czy coś wiadomo Wam na ten temat ???
    Chodzi mi szczególnie o umarzanie niezapłaconych składek ZUS przez płatników
    tych składek oraz gdzie takie wnioski można składać i na jakich drukach.
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam wszystkich.
    Jarek

  • 2. Data: 2002-10-22 22:09:22
    Temat: Re: ZUS-umorzenie zadłużenia
    Od: "4TEL" <4...@n...wrocek.net>

    Użytkownik "Jarek" <w...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mają rozpatrywać składane wnioski firm o umorzenie zaległych i
    > niezapłaconych podatków i składek ZUS. Czy coś wiadomo Wam na ten temat
    ???

    http://mf.gov.pl/restrukturyzacja/restrukturyzacja.s
    html

    Pozdrawiam