  • 1. Data: 2005-01-17 16:00:18
    Temat: jakie warunki trzeba spełnić?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Jakie warubki trzeba spełnić, aby móc przyjmować, w sklepie przygranicznym
    zapłatę przyjmować w EURO, $ czy innej walucie.

    Kiedyś było rozporządzenie ale z tego, co się doszukałem straciło moc i sam
    doszedłem do tego, że chyba mam dostać zgodę od Prezesa NBP na skup i
    sprzedaż ..... ale czy napewno????? Czy jest może prostrza forma ?????

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2005-01-18 00:48:36
    Temat: Re: jakie warunki trzeba spełnić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jan 2005, fart wrote:

> [...]
    >+ doszedłem do tego, że chyba mam dostać zgodę od Prezesa NBP na skup i
    >+ sprzedaż ..... ale czy napewno????? Czy jest może prostrza forma ?????

    Fart... ty to masz GRUPĘ CZYTAĆ !!
    W ostatnich dniach ktoś tłumaczył że od OF nDG można jakoby "kasować
    w walucie". Ale podstawy... nie wiem czy podał ;)
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-18 07:52:08
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Fart... ty to masz GRUPĘ CZYTAĆ !!

    1) doobra dooobra ... cooooo???? nie moge być trochę leniwym człowiekiem
    ??????
    Kiedy idziesz i widzisz człowieka odpoczywającego .... nie leń się pomoż
    człowiekowi.
    2) Dobry opierdziel nie jest nigdy zły ... pobudza do działania :)))))))
    se znalazłem :))))

    Sklep, hotel może od osób fizycznych przyjmować waluty wymienialne.

    Podstawa:
    Ustawa Prawo Dewizowe Nr 141 poz 1178 art 9 i 25(dla podmiotów)
    rozporządzenie w sprawie ogólnych zezwoleń dewizowych Dz.U.02.154.1273 ze
    zmianami 2004 par 9

    pozdrawiam
    fart

    myślenie nie boli i odciski ponoć się od tego nie robią, ale nie chciałbym
    być tego pierwszym przypadkiem, więc o ile to możliwe staram się jak
    najmniej myśleć :))))))))