  • 11. Data: 2003-02-15 18:02:43
    Temat: Re: jednoosobowa DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Feb 2003, Marcin Olender wrote:

    >+ "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> [...]
    >+ mówisz jest AFAIR w updf - do odnalezienia wedle powyzszych wskazówek. Wiesz
    >+ oczywiscie, ze interpretacje GW odrzucili praktycznie wszyscy, z MF na
    >+ czele?

    Ufff, to mnie uspokoiłeś. Inna sprawa ża czytać widać nie umiem :(
    Możesz jeszcze (dla porządku) podać linki na orzeczenia, najlepiej
    apelacje lub odpowiedzi prawne SN ?
    (SN to taka ekipa, która kilka razy podpowiadała m.in. ministrom
    i składom NSA że w .pl obowiązuje literalne stosowanie prawa ;>)

    >+ Pozdrawiam

    Wzajem :) - Gotfryd
    (który ostatnie 2 tygodnie nie nadążał z czymkolwiek, więc
    nie wie co się działo).
    Acha - opinie rzeczników to już różne słyszałem. I o tym że kiedyś
    W.Jaruzelski przekonywał rząd że trzeba inaczej napisać [bo
    rzecznik Urban zdążył wcześniej chlapnąć co rząd uchwali więc
    nie wypada inaczej] - też czytałem. Ale ten SN mnie niepokoił,
    niemniej skoro oni też...

  • 12. Data: 2003-02-16 14:00:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > (...)
    > (który ostatnie 2 tygodnie nie nadążał z czymkolwiek, więc
    > nie wie co się działo).
    > Acha - opinie rzeczników to już różne słyszałem.(...)

    Nic nie straciłeś w omawianej na grupie kwestii DG/DO i rzeczniko-wypowiedzi. Nic się
    nie zmieniło, nowe stanowisko MF się nie
    pojawiło.

    Sark

  • 13. Data: 2003-02-16 18:12:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (SN to taka ekipa, która kilka razy podpowiadała m.in. ministrom
    > i składom NSA że w .pl obowiązuje literalne stosowanie prawa ;>)

    Tym niemniej jeśli jednak wykładnia językowa prowadzi na manowce,
    to dopuszcza się inne metody - np. celowościową.
    Pozostaje sprawą otwartą czy w tym przypadku weszliśmy "w krzaki"
    z literalnym stosowaniem prawa czy jeszcze nie.

    pozd.Pix