  • Data: 2007-08-02 21:05:47
    Temat: Re: jednorazowa amortyzacja?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Aug 2007, g...@n...pl wrote:

    > Kłopot w tym ,ze urzad skarbowy
    > nie potrafi mi odpowiedziec czy mogę wpisać w koszty dowolna kwotę, byle
    > tylko nie przekroczyła 50000euro a reszte amartyzowac na starych zasadach,
    > czy tez tez stosowac zasade- całość w koszty albo nic. Co o tym myslicie?

    ...myślimy że nie zawadzi wziąć z ustawy:
    +++
    7. Podatnicy [...] oraz mali podatnicy, mogš dokonywać jednorazowo
    odpisów amortyzacyjnych od wartoœci poczštkowej
    œrodków trwałych zaliczonych do grupy 3-8 Klasyfikacji, z wyłšczeniem
    samochodów osobowych, w roku podatkowym, w którym œrodki te zostały
    wprowadzone do ewidencji œrodków trwałych oraz wartoœci niematerialnych
    i prawnych, do wysokoœci nieprzekraczajšcej w roku podatkowym równowartoœci
    kwoty 50.000 euro
    łšcznej wartoœci tych odpisów amortyzacyjnych.
    ---

    No to gdzie problem?

    pzdr, Gotfryd