  • Data: 2003-12-08 14:48:33
    Temat: Re: jeszcze raz Fundusz Pracy
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Bartnik wrote:

    > Czyli powinienem go wpisywać w KPiR na koniec miesiąca np. 30-11-2003,
    > chociaż zapłacę go dopiero w grudniu? A co myślisz o ujęciu FP
    > jednorazowo w grudniu (np. zsumowac wszystkie składki na dowodzie
    > wewnętrznym i zaksięgować 31-12-2003). Nie mam pojęcia co z tym
    > cholerstwem zrobić ...

    Może są na grupie lepsi znawcy memoriału w KPiR, ale to nie jest
    dokładnie to samo co memoriał przy księdze podatkowej. W ustawie mówi
    się tylko o zaliczeniu do właściwego roku podatkowego. Ja na wszelki
    wypadek upraszczam sobie sprawę i w ciągu roku wliczam w miesiącu
    zapłaty, a za grudzień staram się zapłacić 30 grudnia. Jeśli chodzi o
    rozliczanie wszystkiego w grudniuu to nigdzie w ustawie nie znalazłem
    zakazu opóźnionego ujęcia tego typu kosztów, aby tylko we właściwym
    roku.