eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkik.fiskalna od 01.09 w sieciach dostarczajacych internet radiowo? › Re: k.fiskalna od 01.09 w sieciach dostarczajacych internet radiowo?
  • Data: 2006-08-23 08:32:21
    Temat: Re: k.fiskalna od 01.09 w sieciach dostarczajacych internet radiowo?
    Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Bezedura.
    > Zrezygnuj ze sprzedaży i przejdź na usługi. Usługa instalacji, montażu,
    > wynajmu sprzętu. Ja sam tak zrobię, o ile nie dostanę zwolnienia z mojego
    > urzędu...

    No i co wtedy jak klient przyjdzie z checia instalacji mam go odeslac do
    mediamarkt po karte radiowa ,a antene i kabel mu sprzedam ,bo zwolnione?
    (troche to chore)
    Ciekawi mnie jeszcze jak podchodza do nagranych pakietami nosnikow cd/dvd
    itd ktore dostaje np. kupujac sprzet ktory wymaga sterownikow ,bo w tym
    momencie to juz nikt przed kasa sie nie uchroni?