    From: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kaczyści w akcji - zgroza
    Date: Thu, 29 Mar 2007 10:08:11 +0200

    Witam,

    piotr napisał(a):

    > dlaczego bzdura. zawsze jak robię zakupy i mam dostać resztę, kasjerka
    > wydaje mi ją razem z paragonem (równocześnie). fakt, że gnój postąpi
    > nieładnie, ale moim zdaniem to wina chłopaka.

    Nie zgadzam się. Winę to trzeba najpierw udowodnić.
    Nie znam się dokładnie na przepisach odnośnie "ceremoni wręczania
    paragonu". Ale jeśli ktoś nagina prawo w celu sprawienia by ktoś
    został uznany za winnego, to jest to "przegięcie". A może wcale
    nie chodziło o winnego, ale o zwykłą prowizję/nagrodę?

    Szkoda, że sprzedawca tak lekko sobie odpuścił, bo możliwe, że
    w sklepie na stacji była kamera lub nawet znalazł by się świadek,
    który by go poparł.

    Wniosek jest taki, że zawsze "po du$%e" dostają najsłabsi.

    pozdrawiam
    Marcin

    PS: Proszę nie mieszajmy polityki do grupy, bo w naszym kraju
    o "polityce" nie ma o czym pisać.