    From: marbi <r...@n...yahoo.co.uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kalkulacja legalnosci
    Date: Fri, 16 May 2003 16:57:52 +0000 (UTC)

    z vatem nie ma problemu, wszystko jest jasne, problem jest w tym ze nie wiem gdzie
    moja firma ma korzysc z tego ze jest "vatowcem" i robi to legalnie, w chwili obecnej
    widze jedynie ze po nielegalnym imporcie mam zysk prawie o 100% wyzszy, nie chcac
    angazowac sie w przemyt szukam innych korzysci finansowych, Chris napisal wczesniej
    ze Vat moge odliczyc ale zauwazylem ze przy zysku 3165pln nie potrafie odliczyc
    2250pln vatu,

    na tym etapie "nie dotykam" jeszcze podatku dochodowego aczkolwiek wiem ze tez taki
    bedzie