  • 1. Data: 2002-04-03 07:23:22
    Temat: karta podatkowa
    Od: "Milosz" <m...@h...pl>

    Czy ktoś moglby podeslac mi namiary do prawnika/doradcy podatkowego dobrze
    zorientowanego w tym temacie zarowno ustawy jak i praktyki stosowania.
    Nalepiej z Łodzi. Marcin.

  • 2. Data: 2002-04-03 08:18:49
    Temat: Re: karta podatkowa
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Czy ktoś moglby podeslac mi namiary do prawnika/doradcy podatkowego dobrze
    > zorientowanego w tym temacie zarowno ustawy jak i praktyki stosowania.
    > Nalepiej z Łodzi. Marcin.

    A w czym jest problem??? karta podatkowa i problem??? Kurcze coś Ci
    ustawodawcy namieszali ostro.

    Poszukaj w książce telefonoicznej, ale wątpię, żebys znalazł specjalistę od
    kart podatkowych.

    Pozdr,
    Adam

  • 3. Data: 2002-04-05 13:58:46
    Temat: Odp: karta podatkowa
    Od: "Ircys" <i...@w...post.pl>

    Użytkownik Milosz pisze...
    > Czy ktoś moglby podeslac mi namiary do prawnika/doradcy podatkowego dobrze
    > zorientowanego w tym temacie zarowno ustawy jak i praktyki stosowania.

    Moze sprobuj zajrzec najpierw: http://fiskus.islub.lublin.pl/popg/karta.htm

    Ircys

  • 4. Data: 2002-04-05 14:30:45
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Adamski <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8edvh$n97$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > ustawodawcy namieszali ostro.
    >
    > Poszukaj w książce telefonoicznej, ale wątpię, żebys znalazł specjalistę

    Znalezc pewnie znajdzie. Tylko ile to bedzie kosztowac. Co na ta karte mozna
    robic, zeby warto bylo angazowac doradce/prawnika?

    Karol

  • 5. Data: 2002-04-06 15:58:33
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a m...@h...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy ktoś moglby podeslac mi namiary do prawnika/doradcy podatkowego
    > dobrze zorientowanego w tym temacie zarowno ustawy jak i praktyki
    > stosowania. Nalepiej z Łodzi. Marcin.

    Może spytaj tutaj jeżeli masz jakieś wątpliwości?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'