  • 1. Data: 2018-04-05 14:19:48
    Temat: karty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/poznamy-wyciągi-z-kart-w-ministerstwach/ar-
    AAvtazT

    "Wydatki ze służbowych kart płatniczych są informacją publiczną -
    orzekł sąd.
    Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego jest nieprawomocny, gdyż
    burmistrz złożył skargę kasacyjną do Naczelnego Sądu
    Administracyjnego."

    Oj, bedzie sie dzialo :-)

    Czy od czasow Sowy urzednicy juz bardziej uwazaja, a teraz chodzi
    tylko o zniszczenie starych dokumentow w ustawowym terminie :-)

    Swoja droga - ksiegowa w UM jakos to przeciez rozlicza, i co -
    wszystko wrzuca w "wydatki na reprezentacje" raz na miesiac ?

    J.

  • 2. Data: 2018-04-05 14:24:56
    Temat: Re: karty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-05 o 14:19, J.F. pisze:
    > Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego jest nieprawomocny, gdyż
    > burmistrz złożył skargę kasacyjną do Naczelnego Sądu Administracyjnego."

    To jakaś bzdura, od nieprawomocnych wyroków skarga kasacyjna nie
    przysługuje.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-04-05 19:40:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-04-05 o 14:24, Liwiusz pisze:

    > To jakaś bzdura, od nieprawomocnych wyroków skarga kasacyjna nie
    > przysługuje.

    Kto by się tym przejmował. Ułaskawienie tez nie przysługiwało.
    P.G.

  • 4. Data: 2018-04-05 19:42:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-05 o 19:40, Piotr Gałka pisze:

    > Kto by się tym przejmował. Ułaskawienie tez nie przysługiwało.

    Tego przepisy nie regulowały, a komentarze na ten temat (wydane przed
    tym, jak sprawa została polityczną) były takie, że można ułaskawić
    nieprawomocnie skazanego. Dopiero potem się sytuacja spolaryzowała,
    niekoniecznie po argumentacji prawnej, tylko politycznej.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-04-10 17:58:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Apr 2018 19:42:09 +0200, w <pa5n5k$u3o$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Tego przepisy nie regulowały, a komentarze na ten temat (wydane przed
    > tym, jak sprawa została polityczną) były takie, że można ułaskawić
    > nieprawomocnie skazanego.

    Coś mi tam świta, że w ustawie było o "ułaskawieniu skazanego". Skazany może
    być tylko prowomocnie.

  • 6. Data: 2018-04-11 09:44:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-10 o 17:58, r...@k...pl pisze:

    > Coś mi tam świta, że w ustawie było o "ułaskawieniu skazanego". Skazany może
    > być tylko prowomocnie.

    Nieprawda jakoby; jest wiele osób, które są skazywane nieprawomocnie.
    Ba, aby być skazanym prawomocnie, trzeba być wpierw skazanym nieprawomocnie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-04-16 12:04:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To jakaś bzdura, od nieprawomocnych wyroków skarga kasacyjna nie
    >przysługuje.

    Czyli co - burmistrz bedzie musial ujawnic, a potem sie okaze, ze nie
    musial,
    czy nie ujawni, a potem sie okaze, ze nie mozna go skazac za
    nieujawnienie po prawomocnym wyroku, bo skasowany ?

    J.