  • 1. Data: 2003-11-20 23:55:43
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl>

    Od jakiej wysokości obrotu należy zakupić kasę fiskalną.
    Czy jeżeli wybiore VAT jako forme opodatkowania to niezależnie od obrotu
    będę musiał kupić kasę?

    przemek

  • 2. Data: 2003-11-21 01:42:46
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Nov 2003, Dark Icon wrote:

    >+ Od jakiej wysokości obrotu należy zakupić kasę fiskalną.

    To zależy czym będziesz obracał :]
    "Pod kasę" podpada sprzedaż "ludności i rolnikom", przy czym
    jeszcze jest cały stos wyłączeń o różnym charakterze (w tym
    kwotowe).

    >+ Czy jeżeli wybiore VAT jako forme opodatkowania to niezależnie od obrotu
    >+ będę musiał kupić kasę?

    "Kasa" i VAT to dwie oddzielne rzeczy. Możesz "wpasć w kasę" i nie
    wpaść w VAT, takoż na odwrót...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-21 07:48:48
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Dark Icon" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od jakiej wysokości obrotu należy zakupić kasę fiskalną.

    Jezeli firma zarejestrowana w 2003r. to z momentem przekroczenia 20000 zl
    obrotu na rzecz OFNPDG...
    Jezeli firma zarejestrowana < 2003r. to z uplywem drugiego miesiaca od konca
    miesiaca w ktorym przekroczono 40000 ....

    > Czy jeżeli wybiore VAT jako forme opodatkowania to niezależnie od obrotu
    > będę musiał kupić kasę?

    Nie.

    Darek

  • 4. Data: 2003-11-21 09:59:59
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konca
    > miesiaca w ktorym przekroczono 40000 ....

    Dzięki za odpowiedź.

    przemek

  • 5. Data: 2003-11-21 10:57:54
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    > kwotowe).

    > "Kasa" i VAT to dwie oddzielne rzeczy. Możesz "wpasć w kasę" i nie

    Chodzi mi o usługi ale na "dzień dobry" na 100% nie wpadnę w próg 20 tys.
    Natomiast chcę się rozliczać poprzez VAT bo kiruję swoją oferte
    przedewszystkim do firm.

    przemek