  • 1. Data: 2004-01-21 11:08:59
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Ania Żelek" <z...@t...com.pl>

    Witam,
    czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, gdzie mogę znaleźć przepisy związane z
    zakupem i wprowadzeniem do fimy kasy fiskalnej? Najlepiej jakieś darmowe
    strony w necie... A, czy musi to być nowa, czy może być używana kasa?

  • 2. Data: 2004-01-21 11:45:30
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    www.sejm.gov.pl

    > . A, czy musi to być nowa, czy może być używana kasa?

    teoretycznie nie..

    ale nowy modul fiskalny kosztuje tyle,
    ze na ogol lepiej kupic nowa, z gwarancja..

    Boguslaw