  • Data: 2004-01-03 13:21:21
    Temat: Re: kasa fiskalna a UoR
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz Kaliński napisał:

> [...]
    [...]
    > W Twojej sytuacji jest to jak najbardziej sensowne, ale w moim przypadku są
    > to usługi kosmetyczne/solarium/fryzjer/sprzedaż kosmetyków - może 2%
    > sprzedaży dokumentowana jest fakturami.
    > Firma posiada 6 punktów sprzedaży - małe sklepiki ale raporty dobowe są z
    > każdego - to robi nam ok. 150 raportów dobowych miesięcznie.
    > Wystawianie faktur i podpinanie paragonów raczej nie byłoby w tej sytuacji
    > uproszczeniem. :-)

    Ale przeciez nie chodzi o to żeby dopasowac siebie do systemu a system
    do siebie.
    Podałam przykład bo ktos sie tam (nie pamietam juz kto) nie wypobrażał
    sobie takiego typu uproszczenia.
    Nie ma jednej metody najlepszej dla każdego przypadku. A skoro mamy
    wybór to wybierami to co nam najbardziej pasuje.

    > Czyli jeżeli w Zakładowej Polityce Rachunkowości ujmiemy, iż sprzedaż na
    > rzecz os.fiz. nieprowadzących... dokumentowana paragonami jest
    > ewidencjonowana raz w miesiącu w oparciu o raport miesięczny - będzie to
    > zgodne z przepisami i zarazem ogromnym ułatwieniem?

    Moim zdanie jak najbardziej. W koncu raporty dobowe i tak przechowujesz
    i są do wglądu. Suma raportów dobowych w miesiącu równa się zestawieniu
    miesięcznemu.
    Nie ma powodów żeby ktos sie czepiał.

    Maddy

    --