  • 11. Data: 2004-01-03 16:26:38
    Temat: Re: kasa fiskalna a UoR
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    news:bt5uj9$gbi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No i powiedzmy sobie jaki jest najmniejszy okres rozliczniowy regulowany
    > przepisami prawa podatkowego i rachunkowego?
    > Bo ja mam dziwne wrażenie że miesiąc. ;-)
    -------------------------------------
    No i ten argument mnie przekonuje dzieki Maddy.Zresztą ja raczej nie byłam
    na nie na takie uproszczenie ale jakoś taka wątpliwośc mnie naszła .Jakoś o
    biurach nie myślałam osatatnio nie myśle tymi kategoriami i błąd zapewne bo
    jest to myslenie bardziej szerokie.
    Wiola

  • 12. Data: 2004-01-03 16:32:28
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > BTW, czy Szanowni Dyskutanci mają zamiar tak rzucać Panami i Paniami,
    > czy może ja przeoczyłem jakieś zmiany w usenetowych normach stosowane
    > od 1.I. br ?? :)
    Mam nadzieje że sie nie zmieniło ale mnie paniują wiec jakos głupio było
    inaczej :-)
    Wiola