    From: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna - czy zgłaszać?
    Date: Wed, 22 Sep 2004 14:42:42 +0200

    > jaka "dodatkowa" ?

    1: raport dzienny
    2. przepsuje do ewidencji...

    > No bo wyobrazili sobie nowa droga....
    > A stara za are groszy mozna kupic....
    > Nie oplaca sie, jako "fiskalna" bo modul kosztuje....
    > a "nowe to nowe" i gwarancje ma...

    > No przeciez tu nie bylo sporu.. mowiacjezykiem popularnym:
    > By kasa fiskalna byla fiskalna musi byc fiskalna - no nie ?
    >
    > Natomiast nie wiem, czy taki "komputer" jakim jest niezafiskalizowana kasa
    > moze byc "urzadzeniem ksiegowym" w szczegolnosci "rejestrem sprzedazy"

    I otóż odpowiedziałem powyżej - choć to nazwałem 'URZĄDZENIEM REJESTRUJĄCYM
    PODATKOWYM'.

    Czyli w dwóch słowach: niezafiskalizowana kasa może być jedynie urządzeniem
    pomocniczym/wspomagającym i wydruki z takiej kasy nie są dokumetami
    księgowymi.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński