    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna - czy zgłaszać?
    Date: Thu, 23 Sep 2004 23:03:28 +0200

    On Thu, 23 Sep 2004, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ Alez Godfrydzie...
    >+ niezafiskalizowana kasa niejest "kasa rejestrujaca" w rozumieniu wstawy..

    Ależ O TO było pytanie !
    Sprawdź.
    Żebyś nie musiał szukać o który element chodzi to zacytuję:
    +++++
    3. czy urząd skarbowy potraktuje
    miesięczne raporty sprzedaży z KF
    ^^^^^^^^^^
    jako dokumentujące sprzedaż, czy mimo posiadania KF będzie wymagał
    prowadzenia odrębnej od KF ewidencji sprzedaży?
    -----

    >+ chodzi o to jaka jest dodatkowa praca... DODATKOWA... czyli orownujemy
    >+ warianty.
    >+
    >+ A - "niemanie kasy"
    >+ B - " manie kasy" ktora niejest "rejestrujaca"

    No i co nie pasuje ?
    Kasa "nierejestrująca" (niesfiskalizowana) nie zwalnia z CODZIENNEGO
    wypełniania ES.
    A ty usiłowałeś odpowiedzieć na INNE pytanie... pomijając to o które
    Łukasz pytał był.

    [...]
    >+ > Załącznikiem to może sobie być.
    >+ > Ale musisz *wpisać* i to *codziennie* :(
    >+
    >+ Ale niemam :kasy rejestrujacej" niemusze robic co pol roku przegladu

    Ależ nikt nie zaprzecza.

    >+ Przypomne - rozmawiamy o podatniku ktory NIE MA obowiazku
    >+ "rejestrowania obrotu za pomoca..."

    Owszem. Ale pytał czy może korzystać z raportów MIESIĘCZNYCH.
    Wyglada na to że odpowiedź jest negatywna i słodzenie innymi
    zaletami nie pomoże :)

    >+ I pytanie bylo, czy moze sobie korzystac z maszynki ktora MOZE byc
    >+ "kasa rejestrujaca" ale tylko dlatego niejest, ze niejest "zafiskalizowana".
    >+
    >+ Wg mnie moze i nawet widze w tym jakies potencjalne korzysci..

    Miesięcznie IMO *nie może* i *tej* korzyści nijak nie ma :|

    [...mnóstwo innych zalet...]
    Wszystko prawda :) Ale "miesięcznej" właściwości nie ma i już :|

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)