    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna - czy zgłaszać?
    Date: Fri, 24 Sep 2004 09:29:02 +0200
    <cirjq2$dsn$4@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cirnar$3gk$1@inews.gazeta.pl>
    <cirnll$juc$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cirs00$q9g$1@inews.gazeta.pl>
    <cirt7q$rtt$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <Pine.WNT.4.61.0409211532440.1500@athlon>
    <ciuheb$jo$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <Pine.WNT.4.61.0409232255460.1228@athlon>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > On Thu, 23 Sep 2004, Boguslaw Szostak wrote:
    > [...]
    >
    > Ależ O TO było pytanie !
    > Sprawdź.
    > Żebyś nie musiał szukać o który element chodzi to zacytuję:
    > +++++
    > 3. czy urząd skarbowy potraktuje
    > miesięczne raporty sprzedaży z KF
    > ^^^^^^^^^^
    > jako dokumentujące sprzedaż, czy mimo posiadania KF będzie wymagał
    > prowadzenia odrębnej od KF ewidencji sprzedaży?
    > -----

    Wiec zgadzamy sie ze masz racje co do pkt. 3

    > No i co nie pasuje ?
    > Kasa "nierejestrująca" (niesfiskalizowana) nie zwalnia z CODZIENNEGO
    > wypełniania ES.

    ze to niejest DODATKOWA praca.

    > A ty usiłowałeś odpowiedzieć na INNE pytanie... pomijając to o które
    > Łukasz pytał był.

    > [...]
    >
    > Ależ nikt nie zaprzecza.

    > Owszem. Ale pytał czy może korzystać z raportów MIESIĘCZNYCH.
    > Wyglada na to że odpowiedź jest negatywna i słodzenie innymi
    > zaletami nie pomoże :)

    > Miesięcznie IMO *nie może* i *tej* korzyści nijak nie ma :|
    >
    > [...mnóstwo innych zalet...]
    > Wszystko prawda :) Ale "miesięcznej" właściwości nie ma i już :|

    raport miesieczny hest podsumowaniem raportow dziennych.
    wiec jest po prostu suma.

    wiec sytuacjemamy taka.

    SAM raport miesieczny z niesfiskalizowanej kasy moze jeynie
    sluzuc jako "zrodlo wiedzy o sumie" z utargow dziennych.

    Jesli ktos che by kasa stanowila "ewidencje sprzeazy" musi
    ja "zafiskalizowac" dobrze ?

    Boguslaw