  • Data: 2005-09-01 10:07:37
    Temat: Re: kasa fiskalna - raport dobowy
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <df4e2k$mpn$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Dariusz Domagała <b...@i...net.pl> wrote:

    > Ok. Po numerze jest to jakies rozwiazanie. Ale oprocz tych
    > numerow ktore sie wydrukuja beda rowniez daty z jakiego
    > okresu pochodza i bedzie to np. 01.08.2005 - 01.09.2005.
    >
    > I teraz wytlumacz pani z US dlaczego jest tam 01.09.2005.

    Bo dobowy za 31 sierpnia wydrukowałem 1 września przed dokonaniem
    pierwszej sprzedaży?

    > A za miesiac wytlumacz dlaczego miesiac zaczyna sie od 02.09.2005

    Tu może być kłopot :)

    > Druga sprawa ze raport okresowy (drukowany np. wg numerow raportow)
    > nie ma statusu fiskalnego (przynajmniej tak jest w OPTIMUS/NOVITUS),
    > a moze to miec konsekwencje ze pani z US go nie bedzie honorowac.
    > Wydruk raportu miesiecznego niestety sprowadza sie do podania
    > nr miesiaca i roku i tu problem masz od nowa.
    >
    > Ale dywagowanie na ten temat i tak nie przyniesie 100% rozwiazania.

    Nie przyniesie, zwłaszcza że nie widzieliśmy tej kasy. Ale mam jakieś
    takie mgliste wrażenie, że zestawienie miesięczne wcale nie musi być na
    kasie zrobione... I jak tak patrzę w par. 2 rozporządzenia dot.
    prowadzenia PKPiR, to mi wychodzi, że to dobre wrażenie...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.