  • 1. Data: 2005-08-11 15:33:42
    Temat: kasa fiskalna - raport dobowy
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    zapomnielm wczoraj zrobic raportu dobowego z kasy, dzis po pierwszej
    transakcji sobie o tym przypomanialem
    co w takiej sytuacji najlepiej zrobic? co mi grozi za to niedopatrzenie?
    prowadze sklep internetowy i bardzo zadko wystawiam paragony, wiekszosc
    placi przelewami, kase mam od niecalych 2 tyg

    z gory dziekuje za odpowiedz

    Grzegorz Hat
    www.chindor.cal.pl
    888 987 576
    (32) 209 25 26

  • 2. Data: 2005-08-11 17:04:31
    Temat: Re: kasa fiskalna - raport dobowy
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Fickman napisał(a):
> [...]
    > prowadze sklep internetowy i bardzo zadko wystawiam paragony, wiekszosc
    > placi przelewami, kase mam od niecalych 2 tyg

    heh
    mi kasa przypomina ze nie zrobiłem :)

    ale spoko
    powinna byc funkcja
    wydruk raportu dobowego i podajesz date

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2005-08-11 17:10:49
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > heh
    > mi kasa przypomina ze nie zrobiłem :)
    >
    > ale spoko
    > powinna byc funkcja
    > wydruk raportu dobowego i podajesz date

    spoko jest taka funkcja, wiec wystarczy wydrukaowac za wczoraj,
    bardzo dziekuje za odpowiedz

  • 4. Data: 2005-08-11 17:18:43
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > heh
    > mi kasa przypomina ze nie zrobiłem :)
    >
    > ale spoko
    > powinna byc funkcja
    > wydruk raportu dobowego i podajesz date

    jest jednak problem nie mam mozliwosci zmiany daty w moje kasie :( ( optimus
    tipo)
    zo powinienem zrobic?

  • 5. Data: 2005-08-11 20:04:07
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Fickman napisał(a):

    > jest jednak problem nie mam mozliwosci zmiany daty w moje kasie :( ( optimus
    > tipo)
    > zo powinienem zrobic?

    nic nie zmienisz...
    funkcja raportu dobowego jest w każdej kasie fiskalnej ;),
    a datę kasa pobiera z zegara, nie od usera...

    --
    regent...
    (...)

  • 6. Data: 2005-08-12 08:13:16
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

    Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadze sklep internetowy i bardzo zadko wystawiam paragony, wiekszosc
    > placi przelewami, kase mam od niecalych 2 tyg

    To sa na rynku kasy, ktore pozwalaja na transakcje po zmianie daty bez
    wykonania rap dobowego?!
    Co to za szmelc?
    Swoja drogą ciekawe co sie wydrukuje teraz na dobowym jak sa paragony z
    dwoch dób.
    Podaj model kasy.

    Pozdrowka
    Irek Makowski

  • 7. Data: 2005-08-12 08:22:28
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

> [...]
    > prowadze sklep internetowy i bardzo zadko wystawiam paragony, wiekszosc
    > placi przelewami, kase mam od niecalych 2 tyg

    Raport dobowy może być z datą z dnia następnego, ale musi być sporządzony
    przed pierwszą operacją z tego dnia.

    Pozdrawiam

    Damian.

  • 8. Data: 2005-08-12 08:48:41
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Fickman napisał(a):

    > jest jednak problem nie mam mozliwosci zmiany daty w moje kasie :( ( optimus
    > tipo)
    > zo powinienem zrobic?

    zrob raport okresowy, od tamtego dnia do tamtego dnia ;) i bedziesz mial
    raport za tamten dzien

  • 9. Data: 2005-08-12 11:11:41
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

> [...]
    > wykonania rap dobowego?!
    > Co to za szmelc?
    > Swoja drogą ciekawe co sie wydrukuje teraz na dobowym jak sa paragony z

    wydrukowalem wczoraj dobowy i byly na nim towary sprzedane w tym dniu i w
    dniu poprzednim ( co w sumie jest logiczne)
    czy jest to jakis problem, nie bardzo rozumiem czemu dla US to takie wazne
    zeby codziennie drukowac te raporty, przeciez do pamieci kasy i tak nie ma
    sie dostepu? czy gdzies to zglosic?

    pozdrawiam

    Grzegorz Hat

  • 10. Data: 2005-08-17 16:01:28
    Od: Dariusz Domagała <b...@i...net.pl>

    > zrob raport okresowy, od tamtego dnia do tamtego dnia ;) i bedziesz mial
    > raport za tamten dzien

    Nic z tego. Raport okresowy odczytuje zapisy z pamieci fiskalnej.
    Jezeli w danym dniu nie bylo raportu dobowego to na raporcie okresowycm
    tez go nie bedzie.

    Darek