  • Data: 2006-01-30 19:54:24
    Temat: Re: kasy fiskalne, a jednak
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to poniedziałek 30 styczeń 2006 18:41, gdy Samotnik napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tylko wiesz, problem jest
    > taki, że przy sprzedaży wysyłkowej musi się dać powiązać przelew z
    > transakcją. Raz wyjdzie, że się nie da i wpadasz w kasę. :( Wcześniej,
    > przy małym obrocie, zawsze był luz że w razie czego działa zwolnienie
    > "kwotowe". Teraz nie ma.

    Możesz rozwinąć? Co znaczy ,,powiązać''? Bo jak mi wpłaty wpływają, to JA
    zawsze wiem za co, bo wiążę albo nazwiskiem klienta albo kwotą, która mi
    pasuje do aktualnie złożonego zamówienia. Jeżeli Jan Nowak złożył przez
    Internet zamówienie na kwotę 30zł, to jak przychodzi 30zł, to wiem, że od
    niego, nawet jeśli to jest za pobraniem i idiotka na poczcie nie napisała
    danych od kogo, tylko wklepała, że od Urzędu Pocztowego Zadupie Małe.

    To dla mnie dość ważne, żeby ustalić co z tą kasą, bo najtańsza kasa to
    1000zł, a jeszcze kary itepe....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)