    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasy fisklane po 01.04
    Date: Wed, 8 Mar 2006 16:49:22 +0100

    Użytkownik "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w wiadomości
    news:sTCPf.32081$RI.6771@fe01.news.easynews.com...
    > Witam:)uczestniczyłam dziś w dyskusji,która zakończyła się dylematem,w
    > temacie nieszczęsnych kas fisklanych ::)Moje pytanie brzmi tak:jeżeli
    > (miejmy nadzieje teoretycznie) nie zostanie wydane nowe rozporządzenie
    > określające stan prawny na 01.04.06,to czy podatnik składając wniosek o
    > pisemną wiążącą interpretacje przepisów np 29.03.06( na ten dzień nie musi
    > mieć kasy bo spełnia warunki zawarte w rozprządzeniu)zachowa prawo do
    > odliczenia vatu od zakupionej kasy po 01.04.2006 i czy będzie mógł
    > normalnie działać do momentu otrzymania odpowiedzi ,a po jej otrzymaniu
> [...]

    Nie chcę Cię martwić, ale mam ten sam problem i dopóki się nie ukaże
    oficjalne rozporządzenie, to od pierwszego muszę mieć kasę. Jeżeli złożysz
    zapytanie, to dowiesz się po fakcie czy miałaś szczęście, czy masz pecha i
    nic więcej. Z przepisów dość "jasno" wynika, że kasa ma być.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/