    From: "news.tpi.pl" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasy rejestrujace..
    Date: Fri, 6 Aug 2004 14:35:54 +0200

    news:Pine.WNT.4.60.0408060034430.-33146183@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...
    > On Thu, 5 Aug 2004, news.tpi.pl wrote:
    > [...]
    > ---
    >
    > ...IMHO znaczy, że jeśli ma być wprowadzonych 10 kas, to w 1. miesiącu
    > muszą zostać wprowadzone co najmniej dwie.
    > Ale w drugim miesiącu można wprowadzić 2, 3 albo i 5 kas.
    > To samo w trzecim i kolejnych (oczywiście do wyczerpania liczby
    > "10" a nie 2+5+5 !).
    [ciach]
    > Nie zgaza mi się z twoim opisem ani "tylko pierwsza kasa w danym
    > miesiącu" ani możliwość "chyba że wszystkie naraz" jako JEDYNA
    > alternatywa !
    > Coś nie tak (mi się wydaje) ? :)
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS)

    Witam.
    Chodzilo mi o to ze gosc, kupujac kilka drukarek, jesli chcialby dostac
    odpis od wszystkich, musialby ufiskalnic w jednym terminie wszystkie
    zainstalowane w poszczegolnych punktach. Jezeli bedzie instalowal kolejne
    punkty miesiac po miesiacu to odpis dostanie tylko od pierwszej
    ufiskalnionej. Moze troche zawile napisalem.
    Pzdr.
    S.