    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kh i faktura korygująca (-)-w podatku dochodowym
    Date: Fri, 2 Nov 2007 22:21:54 +0100

    Dnia Fri, 02 Nov 2007 21:12:45 GMT, Ania napisał(a):

> [...]

    A tam Ci się miesza! :)
    Ja sama jak mam wątpliwości, to przynajmniej to muszę komuś opowiedzieć,
    czasem w trakcie pytania wiem, co z tym zrobić, wystarczy się usłyszeć.
    W pisaniu widzę analogię ;)

    Ja bym ominęła rozliczenie, zresztą trudno tu o pz skoro towaru już nie ma.
    A skoro towaru nie ma, to go NIE MA :)

    Teoretycy rachunkowości upierają się przy rozliczeniu zakupu, ale ja
    najbardziej w UoR lubię art. 4 ust. 4, nazywany czasem "zasadą treści nad
    formą":
    "jednostka może w ramach przyjętych zasad (polityki) rachunkowości stosować
    uproszczenia, jeżeli nie wywiera to istotnie ujemnego wpływu na realizację
    obowiązku określonego w art. 1"

    To tyle :)

    --
    Pozdrawiam,