    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kh i faktura korygująca (-)-w podatku dochodowym
    Date: Mon, 5 Nov 2007 19:40:04 +0100

    Dnia Mon, 05 Nov 2007 08:54:01 +0100, gonia napisał(a):

    > tak przez ciekawość, co za różnica czy książka czy księgi handlowe?

    no coż, IMO jeśli prowadzi się ją na bieżąco, to nie da się doksięgować do
    poprzedniego miesiąca.
    Jasne, można do miesiąca otrzymania i uwzględniać w podatku poprzedniego,
    ale fizycznie dopisać do księgi w miesiącu poprzednim TEORETYCZNIE dać się
    nie powinno. Uwzględnić w podatku poprzedniego i owszem, ale to już
    ustalając wynik, gdzie odejmuje się koszty NKUP i dodaje te dotyczące
    okresu, który akurat rozliczamy.

    Oczywiście monopolu na rację nie posiadam :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna