    From: "esos | chlanie.net" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kiedy klient nie chce podac danych do fv
    Date: Thu, 25 May 2006 08:24:15 +0200

    > A jeśli konsument, to zaksięguj jako sprzedaż bezrachunkową lub wklep
    > w kasę fiskalną, jeśli z niej korzystasz.

    to konsument. nie korzystamy z kasy fiskalnej, nigdy nie bylo takiej
    potrzeby. zawsze wystawialismy normalna FV. nie wiem o co chodzi gosciowi ;/
    no ale, nasz Klient, nasz pan.

    a teraz idac tropem sprzedazy bezrachunkowej za:
    http://www.vat.pl/pages/i/1101.php

    wychodzi na to, ze wystarczy zalozyc zeszyt, w ktorym bede wpisywal takowy
    zakup z data, typem wykonanej uslugi i pieczatka?
    czy moze mamy tez jakies gotowe druki do kupienia?
    pozdrawiam