    From: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kiedy koszt kiedy wydatek kiedy księgowanie
    Date: Wed, 9 Jul 2003 16:48:21 +0000 (UTC)

    Po waszym mądrym wykładzie zrozumiałem co następuje:

    1. "koszty uzyskania przychodu" wpisuję do książki w dniu w którym dotrze do
    mnie faktura, rachunek (zrobię pieczątkę: "wpłynęło do firmy X dnia: ..." to
    będzie pełna kultura i wszyscy będą wszystko wiedzieli)

    2. księguję rachunki, faktury i nie przejmuję się płatnościami za nie tylko
    zlecam to swojemu kasjerowi (to, że np. za rok Telekomunikacja Polska będzie
    się ze mną sądziła, że nie zapłaciłem rachunku chyba nie spowoduje, że fiskus
    wywali mi go z kosztów?)

    3. jestem szczęśliwy bo znowu się czegoś nauczyłem.

    pozdrawiam i nisko się kłaniam

    przede mną kolejna lekcja: rozliczenia VAT-u

    mam nadzieję, że w razie problemów pomożecie